Modern şehirleşmenin sonrasında; neredeyse herkes yoğun bir iş temposu içerisinde çalışmaktadır. Bu durum Bina sakinlerinin oturdukları konutları kendilerinin yönetmeleri için vakit ayırmayı zorlaştırmaktadır. Bu bağlamda Aidat ve diğer ödemelerin tahsilatı aşamasında komşuluk ilişkileri zedelenmektedir.

İşte bu sebeple, itibarın sürdürülebilirliği, anlaşmazlıkların çözümü açısından Konut Yönetiminin profesyonellere bırakılması büyük önem taşımaktadır.

2M Yönetim Firmamız; Profesyonel Site ve Apartman Yönetimi konusunda uzman ve profesyonellerle hizmet vermektedir.

Günümüze baktığımızda yeterli sermayesi olmasına rağmen sağlam bir sistem ve yönetim kurulamamış işlerde başarısızlık kaçınılmaz olmuştur. Bu bakış açısıyla yaptığımız tüm işlerde sistemli çalışmayı kendimize prensip edinmekle birlikte Kendimizi sürekli yenilemeyi ve geliştirmeyi olmazsa olmaz kuralımız olarak belirledik.

Bu aşamada Site ve Bina yönetimlerinin mevzuata uygun, şeffaf ve hesap verebilir, etkin ve verimli yönetilmeleri için konusunda uzman danışmanlarla çalışmasını sağlıyor ve Apsiyon adlı sistemde Site Yönetimi ve muhasebe programlarının kullanımı Gelir ve giderlerin yasal defterlere işlenmesi Aylık gelir ve giderin yöneticiye raporlanması Karşılaştırmalı bütçe harcama raporu hazırlanması Borçlu listelerinin yöneticiye raporlanması Genel kurul toplantısı organizasyonunun yapılması ayrıca, Personelin SGK işlemlerinin yapılması İş Kanunu mevzuatına uygun işlemlerin gerçekleştirilmesini  sağlıyoruz

Kat maliki ve kiracı değişimlerinin takibinin yapıyor. Kat malikleri ve kiracıların borç ve alacaklarıyla ilgili kısa mesaj, e-posta, telefon vb. takibinin yapılması ve raporlanmasını Banka ödemelerinin gerçekleştiriyoruz.